שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אוהד כדורגל שהתפרץ למגרש נדון למאסר על תנאי והרחקה מהמגרשים לשנתיים

חדשות

אוהד כדורגל שהתפרץ למגרש נדון למאסר על תנאי והרחקה מהמגרשים לשנתיים, צילום: כדורגל
אוהד כדורגל שהתפרץ למגרש נדון למאסר על תנאי והרחקה מהמגרשים לשנתיים
17/07/2012, רון פז

ביהמ"ש במסר לאוהדי הכדורגל: "טוב עשתה התביעה בשנסה מותניה אל מול הגל העכור שידע הכדורגל הישראלי בזמן האחרון" * גזר הדין ניתן בתוך חודשים מהאירוע

החרפה בענישה באצטדיוני הכדורגל: אוהד הכדורגל עמרי ינוס, שהתפרץ למגרש בסיום הדרבי התל אביבי בין מכבי להפועל תל אביב, הורשע בעבירה על חוק איסור אלימות בספורט ונדון לחודשיים מאסר על תנאי לתקופה של 3 שנים, להרחקה מוחלטת מהמגרשים למשך שנתיים ולקנס כספי של 1,500 שקל.

ינוס, חייל בשירות חובה, כדורגלן ואוהד הפועל תל אביב, התפרץ לכר הדשא באצטדיון "בלומפילד" בסיום המשחק בו הפסידה קבוצתו 0:1. ביהמ"ש ציין כי האלימות במגרשי הכדורגל הפכה ל"מכת מדינה" שיש צורך להרתיע מפניה ע"י גישה מחמירה. העונש המקסימלי לעבירה זו הוא שנת מאסר בפועל, אך התביעה הסתפקה במאסר על תנאי ובקנס.

לדברי ביהמ"ש, "טוב עשתה התביעה בשנסה מותניה אל מול הגל העכור שידע הכדורגל הישראלי בזמן האחרון ובעונת המשחקים האחרונה בפרט במגרשים השונים. יש לברך על המדיניות החדשה של התביעה אשר החליטה לאסור על האלימות במגרשים, ובתוך כך - הגשת כתבי האישום בהליך מזורז, עד שגזר דין ניתן תוך חודשים ספורים מאז האירוע".

"פ31887-04-12 ).

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:234
קומיט וכל טופס במתנה