שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד אלי טביב באשמת תקיפת קטין

חדשות

כתב אישום נגד אלי טביב באשמת תקיפת קטין, צילום: צילום: אתר אדום עולה
כתב אישום נגד אלי טביב באשמת תקיפת קטין
05/06/2012, עו"ד אנה נודל

לפי כתב האישום שהוגש אמש, טביב ומאבטחו תקפו קטין שקילל את טביב; השניים המשיכו להכותו גם לאחר שנפל על הכביש, עד שהגיעה למקום ניידת משטרה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה אתמול (ד') כתב אישום נגד בעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, אלי טביב, ונגד המאבטח שלו, אילן פניבלוב. טביב מואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות, השמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מוריה גרין, לפני כארבעה חודשים המאבטח תפס ליד ביתו של טביב קטין שקילל את טביב. באותה התקופה, אוהדים מאוכזבים של הקבוצה נהגו להתקהל ליד ביתו של טביב ולהביע את חוסר שביעות הרצון שלהם מתפקוד הקבוצה.

בעקבות הפרות הסדר הרבות, טביב התקין בביתו מצלמות אבטחה והעסיק מאבטח שהוצב ליד ביתו. באותו ערב הנער התקרב לביתו של טביב וקילל אותו. לאחר שהמאבטח תפס את הנער, טביב יצא מביתו ואמר לנער ש"אוהדי קבוצת הפועל תל אביב הם כפויי טובה". לפי כתב האישום, השניים תקפו את הקטין באגרופים ובעיטות בכל חלקי גופו גם לאחר שנפל עד הכביש, עד שהגיעה למקום ניידת משטרה, ולקטין נגרמו "חבלות יבשות בצלעות ובירך ימין, סימנים אדומים בפניו ובצווארו, שטף דם באוזן שמאל וכן נגרם לו נקב קטן בתופית אוזן שמאל".

לאחר האירוע, חוקרי המשטרה ביקשו מטביב למסור את קלטות מצלמות האבטחה בבית, אך כאשר החוקרים בדקו את המכשיר התברר שהצילומים נמחקו. הפרקליטות טוענת כי "טביב או מי מטעמו מחק את יומן הפעולות שבוצעו במערכת המכשיר עד לתאריך זה, וזאת במטרה להסוות את הפעילות שנעשתה במערכת קודם לכן".

אתמול הודיע חבר הכנסת לשעבר, חיים רמון, העומד בראש קבוצה הרוכשת את מועדון הכדורגל הפועל תל אביב, כי לפי החוזה שנחתם לא יוכל אלי טביב לחזור לניהול הקבוצה בשום דרך. כעת צפויות הרוחות סביב הקבוצה להירגע.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:102
קומיט וכל טופס במתנה