שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > נער הצית שדה קוצים בהשראת סדרת הטלוויזיה "הבורר"

חדשות

נער הצית שדה קוצים בהשראת סדרת הטלוויזיה "הבורר", צילום: צילום: סאמר אבוגוש
נער הצית שדה קוצים בהשראת סדרת הטלוויזיה "הבורר"
04/07/2012, עו"ד אנה נודל

שני נערים נעצרו בחשד להצתות של שדות קוצים בירושלים; אחד הנערים החליט לשרוף את חולצתו לאחר שהשתתף בקטטה, כפי שראה בסדרת הבורר

שני נערים יהודים הודו במספר הצתות של שדות קוצים באזור תלפיות וארמון הנציב בירושלים. הנערים נעצרו אתמול (ג') על ידי חוקרי הנוער של משטרת ירושלים . אחד הנערים שוחרר למעצר בית והשני הובא הבוקר (ד') להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

הנער הראשון סיפר שהחליט להצית שדות קוצים בהשפעת סדרת הטלוויזיה "הבורר". הנער בן ה-13 הושפע מהפרק בו אחד הגיבורים, אבי אסולין המכונה "הטחול", שורף את החולצה שלו כדי להעלים ראיות. לאחר שהיה מעורב בקטטה הוא החליט, כמו הגיבור בסדרה, לשרוף את חולצתו עליה היו סימני דם.

האש שהצית התפשטה וגרמה לשרפה. הנער נתפס בשעת מעשה בזמן שהצית שדה קוצים באזור שכונת תלפיות. במהלך חקירתו הוא סיפר לחוקרים על כמה מחבריו שהיו מעורבים בהצתות. המשטרה חקרה עוד שישה נערים, חמישה מהם שוחררו ונער נוסף הובא להארכת מעצר היום. הנער בן ה-14 הודה בהצתת שדה קוצים באזור ארנונה. במהלך השריפה הזו נגרם נזק לשלושה כלי רכב, ודיירים בבניינים הסמוכים לשדה פונו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:183
קומיט וכל טופס במתנה