שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > המפרקים של קיקה מבקשים להאריך את מכירת החיסול בשבועיים נוספים

חדשות

המפרקים של קיקה מבקשים להאריך את מכירת החיסול בשבועיים נוספים, צילום: צילום:
המפרקים של קיקה מבקשים להאריך את מכירת החיסול בשבועיים נוספים
27/06/2012, עו"ד אנה נודל

להערכת המפרקים הזמניים, במהלך שבועיים אלה החנות תוכל למכור מלאי בכ-4.5 מיליון שקל – ועדיין ישאר בחנות מלאי בעלות של כ-6.7 מיליון שקל

המפרקים של חנות הרהיטים האוסטרית "קיקה" מבקשים מבית המשפט להאריך את מכירת החיסול בשבועיים נוספים, עד ל-15 ביולי. המפרקים הזמניים, עו"ד רון בר ניר והכלכלן אלון כהן, הגישו אתמול (ג') בקשה בעניין לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. לפי הוראת בית המשפט, החנות אמורה להיסגר בסוף החודש (מוצ"ש).

במהלך 21 ימי המכירה האחרונים, ההכנסות של החנות ממכירות הגיעו ל-13.3 מיליון שקל. להערכת המפרקים, בשבועיים נוספים המכירות יעמדו על כ-4.5 מיליון שקל כאשר ההוצאה על הפעלת החנות בתקופה זו תעמוד על כ-1.5 מיליון שקל. המפרקים מעריכים כי לאחר ההארכה המבוקשת יישאר עדיין בחנות מלאי במחיר עלות של כ-6.7 מיליון שקל.

המפרקים הזמניים פיטרו כ-120 עובדים באישור בית המשפט. לפי הדו"ח שהוגש לבית המשפט, הם ארגנו את העובדים הנותרים "להמשך ההפעלה, כולל בניית דפוס פעולה של שיקום החנות במשמרת לילה בדרך של מנהל תורן בליווי כוח עזר חיצוני לאור כמויות האנשים הגדולות שעברו ועוברות בחנות בכל יום".

חנות הרהיטים קיקה נפתחה בנתניה בספטמבר 2011, אך החנות לא זכתה להצלחה לה קיוו בעליה. החובות הלכו וגדלו ובחודש מאי החוב שלה הוערך ב-117 מיליון שקל. קיקה לא הצליחה לשלם את המשכורות לעובדיה, ובמהלך חודש מאי נאלצה לפנות לבית המשפט המחוזי בבקשה להקפאת הליכים.

במסגרת הבקשה להקפאת הליכים נכתב שעוד קודם לפתיחת הסניף, הושקעו בהקמה ובמלאים כ-65 מיליון שקל. אולם, "המציאות טפחה על פניה של החברה ולמרות המאמצים והמשאבים העצומים שהושקעו, ואף שהייתה תנועת קונים רבה בחנות, מחזורי המכירות נשארו נמוכים ביותר, החנות סבלה מהפסדים משמעותיים ונקלעה למצוקה תזרימית".

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה נתן צו הקפאת הליכים זמני, ולאחר שהוגשה בקשה לפירוק החברה מינה מפרקים זמניים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:180
קומיט וכל טופס במתנה