שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ראש לשכת עורכי הדין בפנייה לגרוניס ולנאמן: אלשיך חייבת לסיים תפקידה

חדשות

ראש לשכת עורכי הדין בפנייה לגרוניס ולנאמן: אלשיך חייבת לסיים תפקידה, צילום: צילום: אתר הרשות השופטת
ראש לשכת עורכי הדין בפנייה לגרוניס ולנאמן: אלשיך חייבת לסיים תפקידה
10/06/2012, רון פז

לדברי עו"ד דורון ברזילי, לו חודש משוב השופטים כפי שביקשה לשכת עורכי הדין – פרשה כגון פרשת השופטת אלשיך יכלה להימנע

 

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי, פנה במכתב נחרץ לשר המשפטים, יעקב נאמן, ולנשיא ביהמ"ש העליון, אשר גרוניס, בקריאה לסיים את כהונתה של השופטת המחוזית ורדה אלשיך.

לדברי עו"ד ברזילי, המסקנות הברורות של נציב תלונות הציבור, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, בבירור התלונה כנגד השופטת אלשיך, מחייבות את סיום כהונתה של השופטת.

ברזילי כותב עוד: "כידוע לכם, העליתי בעבר את הצורך הממשי בחידוש משוב השופטים. לצערי פעולה זו זכתה להתייחסות שלילית בקרב גורמים מסוימים במערכת המשפט, זאת חרף התמיכה הגורפת של ציבור עורכי הדין בעניין. כיום אנו עדים לתוצאה שבסבירות גבוהה יכלה להימנע באם היה קיים משוב, שכן בין מטרותיו היא חשיפת הלכי הרוח המתקיימים באולמות בתי המשפט וזיהוי מראש של כשלים ומחדלים מסוג זה. חשוב להדגיש כי יש הכרח כי המשוב יחודש במהלך דו צדדי, בהידברות כנה עם השינויים המתבקשים וכי יש להתאימו תוך כדי בחינה מדוקדקת של כלל הפרמטרים. בכוונתי לקדם את סוגיית חידוש משוב השופטים לטובת המערכת השיפוטית בישראל ולחיזוק אמון ציבור עורכי הדין בפרט והציבור ככלל".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:149
קומיט וכל טופס במתנה